mardi 13 février 2007

Dance!!

Je tiens à poster un petit message pour remercier mes parents de m'avoir acheté le dvd/cd de Madonna!! Et oui je sais je continue a vous saouler avec elle mais la je vous présente un extrait que j'aime vraiment beaucoup qui porte sur la danse!! J'inclue une partie des paroles où je pense m'etre un peu retrouvé à un moment de ma jeune existence, ces paroles sont fortes mais elles m'ont vraiment touchées :

There was a time
I suffered so much, I wanted to get out of me
I would cut my arms, not to kill myself
I don’t want to die
I know I am lucky to be on this earth
I did it so the physical pain would calm the pain that was eating me inside
Nothing was erased
I leave with my past tucked away deep inside of me
It comes out as an explosion and… it invades me
I believe we are messengers on Earth
I believe in Angels
I am blessed by God to tell myself
I suffered that much to become who I am today




Aucun commentaire: